ÄNTLIGEN!!!!

Jag har suttit i 2 månader nu och funderat på vad, vart, vilken högskola jag ska söka till!! Jag har idag hittat exakt vilket program jag ska söka till. Det är så mycket svårare då jag inte kan ta mitt pick å pack å flytta, jag måste ju tänka på mina 3 barn. Tanken från början va socionom i Kristianstad. Sen la dom ner den där. Efter det blev det socionom , distans i Gävle. Men där är det vansinnigt svårt att komma in och även om det är distans så är det ganska många obligatoriska träffar i Gävle.

Mitt mål är det samma men med detta jag hittat nu så blir det ÄNNU BÄTTRE!!! Shit vad glad jag är nu! Lisen... Hurraaaaaaa!!!!

Nu är jag glad på riktigt!! Godnatt


Kommentarer
Postat av: Lisen

Ring mig imorn o tell me:))) Natti

2012-05-15 @ 00:34:13
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Jamen hallå! Vad var det där för nåt kryptiskt inlägg då?:/

2012-05-15 @ 15:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0