Hej alla!

Äntligen kommer jag in på bloggen igen! Har tagit massa med bilder som jag försökt att visa men hmhm fick jag för det! Ser att dom gjort om allt här inne i redigeraren.
Sitter i detta nu och kollar på England - Italien vilken öppning från båda lagen! Jag vill att England ska vinna. Italien.. nääää.
 
Pratade just med Micke, han är på konferens i Cannes, hela veckan!!! Varför fick inte respektive följa med??  Han har kommit fram efter flygbyte i Frankfurt dock utan ett av bagagen. Så där bra. Hoppas väskan inte är på alltför stor villoväg. Han har viktiga saker i den!
Vår midsommar har varit kanon. Jättefint väder och mycket god mat. Vi gick till Skansen, jättetrevligt. Fikade, kollade på massa djur & åt världens dyraste hamburgelunch!!! SERIÖST!!! Och det var en sibyllaburgare. Katastrof.
 
Trodde jag skulle kunna visa massa bilder mne den vill tyvärr inte mer än så här. Får bli nån annan dag.
 
 
 
 
 Kramen från mig

Kommentarer
Postat av: gizze

Härligt ni haft det- Skansen är vackert, Stockholm är ljuvligt på sommaren!

Kramen från mig

2012-06-24 @ 23:00:08
URL: http://gizzez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0