Färdig hjärta Webbdesign

Nu snart, 1 uppdrag kvar på webbdesignen. Och då ska jag presentera min webbsida som jag skapat för ett hotell och en egen där jag valt att gå lite wild & crazy :D

Allt har jag skapat från grunden, inga färdiga stillmallar eller nåt. En vän vi kan kalla honom mr sweet :D har hjälp mig så att jag ska förstå vad jag sysslar med. Att inte komma över den aha-gränsen är förjävligt och den har gjort att jag inte levt ett normalt liv den senaste månaden :((

Snart är detta över, det har varit jättekul men jobbigt och MYCKET svårare än vad jag trodde. I de flesta ämnen går jag in för ett MVG och det har jag oftast fått men nu är jag sjukt nöjd med att bli godkänd. Dock tänker jag fortsätta med att lära mig mer, nu har jag grunderna för att kunna utveckla mig själv.

Nu har jag lämnat in uppdrag 7 av 8 NU åker jag & hämtar Frejahjärtat. För första gången på 1 månad kan jag säga att .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0