Kan inte sova :) drömmer mig tillbaka till...

img_0246 (MMS)

Kan inte sova :) drömmer mig tillbaka till stranden jag låg på för några veckor sedan. Idag försökte jag tanka lite solenergi tillsammans med grannen. Strålande sol och klarblå himmel men jösses va kallt det blåste. Jag och Alva brukar springa in på toaleyten efter att Keiren har duschat länge i jättevarmt vatten. När det är så mycket ånga där inne så att det rinner efter väggarna , då känns det som vi är i Thailand igen ha ha Keiren bara skakar på huvudet när vi sitter där inne och njuter. NU tror ja baskemejjen att ja ä lite trötter ;|


Kommentarer
Postat av: gizze

Men vännen då....

Hoppas du har sovit gott nu iaf ;-)



Jat tänk vilka spår vissa saker lämnar hos en , minnen som etsar sig fast...sån är jag gällande dofter....

Fick reda på att mina vänner ska åka till ett visst hotell, där jag bodde när jag var 10år joo Tio år...Kände direkt doften från hotellets lobby och från frukosten hahaha



Knas eftersom det blivit endel lobbyar och frukostar :-D



Kramen

2012-04-17 @ 06:39:14
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0