KLAR!!!

Sedan klockan 9 i morse men undantag för 1 timmes rast har jag suttit och kämpat mig igenom mitt uppdrag 3 i Historia!! Far åt va mycket det är. Nu har jag tagit mig fram till det första världkriget. Började med Romarriket. Detta jag läser på 5 veckor läser en vanlig studentskitunge på 2 år!!! Hur i hela friden orkar dom hålla på i 2 år ;D
Freja är sjuk åxå!! Hon fick åka till Farmor & farfar idag så jag kunde plugga . Världens bästa farmor & farfar

Nu ska jag hänga tvätt, vika tvätt, hämta tvätt. Äta mat åxå!

Over & Out, godnatt alla!

Bjuder på en underbar bild hahahahhahahhhaha, Freja stod på golvet framför, Keiren kom och krånglade, Freja lyckas trycka av en bild haahhahahahahhahahha jag har skrattat mig yr av detta!!!!

Kommentarer
Postat av: Gizze

Att du orkar.....

Fantastiskt tycker jag..jag skulle inte klara att läsa alls :)

Vilken bild :-D

Hoppas ni sovit gott och att ni får en finfin tisdag :D

Kramen



_______________________

I have added cool emoticons to this message.

To see them go to http://x.exps.me?cb4b66d2191d159a511f109893978ceb

2011-09-20 @ 06:56:22
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Ha, ha, ha!!! Bästa bilden ever:)

2011-09-20 @ 23:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0