Söndag, plugg & fotboll

Sitter på Lärcentret sedan x timmar tillbaka. Vaknade tidigt, kunde inte somna om. Gjorde mig i ordning och gick ner till biblioteket. Det är jättebra för vi studenter har alltid tillgång till lärcentret. Här finns det mesta jag behöver: Datorer, uppslagsverk, kaffemaskin, cafe, gym, biograf, resebyrå..... :D

Kidsen hemma vilka är, Yrsa, Alva & Keiren är vakna nu. Lärcentret ligger 100 meter från mitt wallapalats så det
är jättebra att jag kan gå hit.

Nu är rasten slut, ner i böckerna igen.

Kl. 16.30 blir det FOTBOLL!!!! Strandvallen, vi tar emot Halmstad idag. Sista matchen och många mål ska det bli. Flera av Mjällbyspelarna basade sin matchenergi med fika av mig igår. GO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0