ONDA ÖGAT!!

I morse efter att ha lagt en okej make och satt på mig snygg outfit så möts man av att en pappa på skolan, iförd munkjacka med trycket Ullared, som säger till mig..

- oj va trött du ser ut!!

-öööö tack, du ser helt förjävlig ut själv! Du vet precis hur man gör en qvinna glad!

ops!! hahahahhah det bara brann!!! Detta var liksom droppen som fick det att rinna över.  Han ser ut som en ..... och dessutom har han en fru som rökt sig igenom hela graviditeten + att att deras barn är bedrövliga!! Barnen mobbar & Alva har många gånger har stora nypmärken av att lilla flickan nypt henne!! Senaste händelsen med stora dottern var att hon sparkade Keirens ena fot sönder & samman!! Den va blå i 2 veckor.
Jag gav honom det onda ögat..ojojojojoj va onda ögon han fick!
Säger man så!!! NEJ det gör man inte!!! Röker man när man är gravid!! NEJ det gör man inte!!! Så kom inte och säg att jag ser trött ut även om jag är trött!! :D

Sen startade inte min bil.  hahahahhahahah
Han där ovan gav igen men Malin Wall kan åxå bli riktigt arg!! Detta va riktigt skönt att skriva!




Kommentarer
Postat av: Trudan

Bra svarat Malin!

2011-10-24 @ 12:06:42
Postat av: Linda

Höh, va faan!! Det finns många dårar o än är inte den sista född ;)

2011-10-24 @ 12:09:08
URL: http://vardagsglimtarna.blogspot.com/
Postat av: Gizze

Skitgubbe



Hoppas du orkar tindra som bara du kan lite senare idag :D

Själv är ja trött som ett as..och Ser trött ut...

Får bli stora muggen kaffe snart...



Kramen



_______________________

I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://e.exps.me

2011-10-24 @ 13:39:09
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Gött Malin!! Är man en "äkta" bitch så är man:)

2011-10-24 @ 21:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0