Maja är ingen katt som vill va nära så.

img_1149 (MMS)

Hon Sitter aldrig i knä eller ska kela.  Det räcker att man kliar henne på huvudet så är hon nöjd. Hon är som en hund. Jag har pli på henne. Hon gör precis som jag säger. Bra katt :)  Den senaste tiden så vill hon inte vara ifrån mig alls. Sätter jag mig i soffan så lägget hon sig nedanför. Nu sitter jag i Keirens rum, föreläsning om en stund och då ligger hon i datorn. Lilla Majabajakattskrälle. En vän som heter Pia sa en gång till mig ; du vet Malin det är inte du som äger Maja det är Maja som äger er!! Ligger nog mycket i det. Maja är en mycket klok katt som måste ha världens jobbigaste familj som flänger och far överallt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0