Längtar tillbaka .... Idag har det varit k...

img_8572 (MMS)

Längtar tillbaka .... Idag har det varit kallt ute. Jag vill tillbaka till +35, baconfrukost. Ligger i sängen och läser Psykologi. Fördjupning, humanistiska människosynen. Jag älskar psykologi, fick mvg på mitt första uppdrag och fullständigt njuter av att läsa något som jag brinner för. Många ämnen löser jag bara för att skrapa ihop poäng. Shit när jag tänker efter så har jag fått ihop en hel del sedan jag började i januari.  psykologi A + B, Naturkunskap A , Etik & livsfrågor, Människan socialt och kulturellt, Matte A + B, Geografi A, Religion A, Samhällskunskap , Historia A...  Många tickets in the box  Godnattkramar och en extra tanke till K som förlorat en mycket kär.


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Jag älskade oxå psykologi på "KomVux". Intressant som tusan. Tack<3

2011-10-06 @ 22:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0