Idag är en bra dag!!!!! VI HAR FÅTT EL!! V...

Idag är en bra dag!!!!! VI HAR FÅTT EL!! Vi ser! Att ta sig igenom nätterna i allt oväder och inte se någonting har varit det värsta. Igår ramlade taket in på en bungalow mittemot. Det gjorde ju saken mycket bättre.... Not! Det har inte regnat på länge, har promenerat på stranden i 3 timmar. När man nu kan gå längs stranden för första gången sen i måndags så ser jag hur lyckligt lottade vi varit. Det är bara vårt hotel och ett annat som klarat sig. Flera andra är totalt sönder. Rasat sönder, kluvna i 2 delar. Pooler och strandmöbler som man bara ser lite av för resten är begravda i sand. Många är skadade. När vi fick veta att vågor skulle bli riktigt höga och att man satt in thailändsk militär för evakuering insåg man.... Jag har gråtit kära vänner, aldrig någonsin har jag varit så rädd i hela mitt liv. Och när jag idag ser hur ILLA det är med dom andra hotellen så har nog Gud besvarat mina böner. :) All heder till befolkningen. Nästa år hade vi tänkt resa till Kenya. Vi har ångrat oss vi kommer åka tillbaka hit med barnen för att visa vår tacksamhet. Älskar er alla nära och kära!


Kommentarer
Postat av: Gizze

Åh vad skönt! Tänker på er så mycket. Stor Kram

2011-03-31 @ 06:56:59
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0