idag är det inge kul. Det går en flod geno...

idag är det inge kul. Det går en flod genom hela chaweng. Och floden som egentligen kunde ha varit vacker är istället det värsta jag sett för floden är på vår gata. Alla restauranger och affärer är översvämmade av en flod på nästan 1 meter djup. Jag ligger med händerna knäpta och ber till Gud att det ska sluta regna! Vår bungalow ligger högt så med oss är det ingen fara. Vi har hamnat mitt i en naturkatastrof och det finns bara på en plats jag vill vara nu och det är i min soffa tillsammans med mina barn. Jag längtar efter er så det gör ont!! Älskar dig Keiren, Älskar dig Alva , Älskar dig Freja.


Kommentarer
Postat av: Gizze

Men vännen...vilken otur ni har =(

Hoppas vattnet rinner undan snart...förstår att du vill vara nära dina barn...

Kramar

2011-03-28 @ 19:47:54
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Virrpannan♡

Usch låter inge vidare trots att ni är i paradiset!



Håller alla tummar och tår jag har att det ska sluta regna nu o att ni får njuta!



kramar<3

2011-03-28 @ 20:30:48
URL: http://www.virrpanna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0