Lyxshopping utan resultat...

och suuuuuuuur som ett bi är jag då det fortfarande inte går att mms-blogga!!!! Blogg.se vad har hänt??

Vi har även sprungit på stan och letat efter en enärmad klänning till mig som jag ska ha på en tillställning i sommar. Ibland när jag är med min käre särbo så får lilla fisken på armen helt enkelt gömma sig. Vi hittade en klänning på Guess och en på Topshop. och dra på tjosan va snygg den på Guess va!
Har inte bestämt mig än. 


åååå Glömde, Vi har även sett landslaget!!!! Dom bara satt där i bussen och väntade på att få köra och där stod bara vi och väntade på att få gå .... tiden stod stilla, vi njöööööt, Keiren grät. Helena Seger, the Qvinna satt i bilen bakom och va så där löjligt snygg som bara hon kan va. Jag grät, Keiren grät och Alva dansade.  I morgon åker vi hem. Hem till hem nummer 1.  Nu blir det givetvis fotboll + religion. Är man student så är man.


Kommentarer
Postat av: Kamilla

"Lilla fisken" Joråsatt:) Låter som att firren har gått lite vilse på Östermalm:(



2011-06-07 @ 20:36:12
Postat av: L

Härligt. Är helt säker på att du är en knock-out i båda klänningarna. Njut!!

Kram

2011-06-08 @ 11:12:36
URL: http://petterlola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0