Detta mina vänner är mina nya vänner. Vi å...

img_1446 (MMS)

Detta mina vänner är mina nya vänner. Vi åkte samma tåg igår från Stockholm. Dom hade startat sin resa till festivalen dagen innan från Jokkmokk!!!! Väl framme i Sölvesborg så sa jag att jag hämtar min bil och kör er ut till Festivalen. Har man åkt 200 mil med tågförseningar å massa krångel så klart dom ska anlända till Norje på bästa sätt. Jösses vad glada dom blev, dom nästan grät. Det sista dom sa till mig ( på värsta norrländskan haha ) va att hoppas innerligen att du har en bra Karl för jösses vilket hjärta du ha kvinna :)) Hoppas dom får en underbar helg och att dom klarade sig undan regnet  och åskan inatt!! Helt underbart!!


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Underbart Malin! Jag blir varm i hela kroppen när jag läser. Bra karmapoäng där:)

2011-06-09 @ 18:27:31
Postat av: walla

dom va helt underbara!!! Vilka sköningar! Jokkmokk, kan man bo där?? Den ene hade 7 ungar!! och jaaaaa snacka om karmapoäng :)

2011-06-11 @ 11:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0