Jag saknar 2 saker i mitt liv!!!!

img_1211 (MMS)

Jag saknar 2 saker i mitt liv!!!! RIKTIG SAKNAD OCH LÄNGTAN! Det ena är givetvis FREJA när hon inte är med mig, det andra RESTAURANGKÖK. Att inte dagligen få laga mat åt andra gör mig tokig! Jag älskar när man ser hur gästerna sitter och njuter Keiren & Alva får värsta middagarna numera för någonstans måste jag få kocka mig! Vad vill ni ha??? Säg säg säg !!!!! Jag gör allt .... Uuuuuuu det gör ont i hjärtat på mig. Men på måndag då ska jag till restaurangen igen. Längtar så in i!!!   Så nu var rasten över, plugga vidare!


Kommentarer
Postat av: Gizze

Förstår saknaden av både barn och kök...

Hoppas du har en bra dag i alla fall...kramen

2011-01-31 @ 15:54:56
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0