Idag fick jag en chock. Min fobi som jag t...

img_9921 (MMS)

Idag fick jag en chock. Min fobi som jag trodde va såå mycket bättre är nog inte riktigt så borta som jag trodde. Skulle hämta Alva efter Vildas pyjamasparty och Mias dotter Viola kom springandes mot mig med en grön liten tygorm. Det svartnades för ögonen på mig och jag fick panik. Ha ha ha ha jag bad sedan Mia ta bort den. Jag har faktiskt gått i fobiterapi mot detta. MALIN DIN LILLA TÖNT!!! - men tygormen va faktiskt läskig, jätteläskig!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nästa gång du träffar Mia ha med dig en gummispindel ska vi se vem som e tönt

2011-01-30 @ 07:04:12
Postat av: Lizzi

Jag glömmer aldrig min ormring:))) Hahaha

2011-01-30 @ 12:35:13
URL: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0