FB... välbehövling paus på obestämd tid...

Är trött på skiten. Det snokas å blir missförstånd & bla bla bla.  Finns en sak i mitt liv nu som gör mig väldigt ledsen, i har kanske inte någon anledning att vara ledsen egentligen men kan inte hjälpas. Jag glider bara längre & längre bort & det gör ont. Av den anledningen så backar jag från FB. För faktum är så att nu när man ska berätta vart man finns & vad man gör hela tiden så hör man inte av sig längre till varandra. Det räcker typ med FB för man har stenkoll på vad alla gör.

Nä nu stannar jag här i min lugna vrå där jag berättar i ord & bild för de som jag inte har kontakt med dagligen. Jag började blogga när jag flyttade ner till Sölvesborg för att min familj & vänner kunde känna att de kunde få vara med oss trots de 50 milen.  Ni som känner mig ring eller messa här finns jag & jag vet vart ni finns....


Puss & Kram till er från mig.


Kommentarer
Postat av: Gizze

Vet precis hur du menar...förr knacka det bara på dörrn, så fick man besök...nu ska allt va planerat och omdiskuterat på fb först...



Pussen & Kramen till dig/er.... du vet var ja finns också ;-D

2011-01-18 @ 16:24:20
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: virrpanna

Håller med dig ang facebook....många gånger jag funderat på paus med faktiskt och det är ingen dum idé alls!



Kul att du iaf fortsätter blogga=)



kramar

2011-01-18 @ 16:45:46
URL: http://www.virrpanna.com
Postat av: ronnie

är ju lite trist att du försvinner..men jag är enig i din uppfattning om fb...snokas och kommenteras allt för mycket...det gottas i andras olycka och spekuleras..men jag gillar att följa dig och dom mysiga barnens alla upptåg så bra att du bloggar..försöker själv att skapa mig en blogg men går lite trögt med utformningen..men jag kämpar på...trist att du känner dig lite blå om dagen...hoppas du får upp humöret...ha en underbar dag!!

2011-01-18 @ 16:50:31
Postat av: Camilla

Gör det som känns bäst!

2011-01-18 @ 16:54:28
Postat av: Lola

håller med dig. Funderade på att ta bort mig ett tag men kände att jag straffar alla vänner som bor längre bort som är glad att följa med mig i mitt liv. kraaaaaaaaaaaam

2011-01-18 @ 18:02:56
URL: http://hearttoheartblogg.se
Postat av: Sara

Nästa gång du är i Sthlm SKALL vi fika. ;).

2011-01-19 @ 04:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0