En liten trevlig söndag........

Idag har jag:

* hällt youghurt i mitt kaffe
* sprätt kattmat i ansiktet
* Vaknat med liiiite rödvinsvärk
* Halkat å satt mig på ändan i alldeles för blött vatten!!
* Bitit mig i tungan
* känt mig bortgjord 2 ggr
* klämt finger i toalettdörren
* Bränt mig på röret i duschen
* fastnat med en knapp i kundvagnen så jag drog sönder skiten
* köpt bullpåse med en fluga i
* trampat på majabajas svans
* ätit mat på EKO-hallen och fy för attans va illa!!! ALDRIG MER!!
* hakat en gång till och sträkt mig i ryggen
* inge mer...

Ja så den här dagen går till historien...BIG TIME!! Förbaskade pissdag! Så nästa år kan ni väl påminna mig om att jag inte ska gå upp den 16 januari!!

Kommentarer
Postat av: Gizze

Men vännen.......

Sov gott och vakna upp till en helt underbar dag i morgon!

Kraam

2011-01-16 @ 23:26:49
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAhaha som min dag den 13 Januari:)

2011-01-17 @ 09:07:32
Postat av: Ida

Ha ha ha ha ha ha....... Samtidigt är jag inte ett dugg förvånad. Förlåt :) kram

2011-01-17 @ 18:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0