I detta nu har jag tagit ett beslut! Nu ha...

img_1189 (MMS)

I detta nu har jag tagit ett beslut! Nu har jag bestämt mig. Jag har tänkt på att alla ska må så bra som möjligt, att ingen får bli ledsen men om jag inte följer mitt hjärta då är inte mycket kvar av mig, Malin. Jag har tagit detta beslut nu och beslutet gör mig jättenervös men glad!  Säger godnatt med en bild på världens sötaste Freja. Hon är faktiskt den som fått mig att bestämma mig idag. OBS!!! Detta har INGET att göra med att jag ska flytta någonstans. Jag har bara sagt ja till en inbjudan. Fick nyss ett vackert samtal från B som värmde så innerligt. Älskade älskade B släng bort dina tankar för jag skulle aldrig ta det ifrån er!!! ALDRIG! Jag älskar faktiskt er...på riktigt!


Kommentarer
Postat av: sara

modigt av dig. Lycka till! Och man ska följa sitt rätta. Vad skulle annars bli kvar?

2011-02-06 @ 19:35:54
Postat av: Gizze

Följ ditt hjärta...Kram

2011-02-06 @ 21:08:58
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0