Alvas kompis...

Astrid, Alva hjärtevän sover hos oss idag.  Studiedag i morgon. Vi har varit och kollat när Keiren tränar fotboll, myst & lekt. Eller ja dom har lekt själv har jag suttit och slappat. Astrid är så snäll. När Alva & Astrid leker så är fnissnivån.....

HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG!! Dom fnissar och fnissar & tjoar & tjimmar. ATT DOM ORKAR. Nu när klockan snart är 23 så hör jag dom inte längre. hahahahha nu har dom nog däckat!

I morgon är det en himla rolig dag, Alva börjar sin dans igen. Och nu är hon uppe i 7-9 års-gruppen. HON ÄR SÅ NERVÖS och lycklig över det. Om vi har köpt ny outfit... givetvis.

I morgon kommer även Mia hit på kvällen & om hon ska få lyxmat. Jag vet vad hon älskar så jösses vad glad hon blir när hon ser vad jag har gjort.

Godnattkramar till alla

En bild på en helt fantastisk person!!! Gynning har bestämt sig för att leva utan smink i en vecka. Modeveckan i Stockholm nu. Där sitter hon på front row osminkad.... RESPEKT! vackert!
dagens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0