09.36

Kl 11 har jag examinationsprov i Samhällskunskap B. Lika nervös varje gång inför ett slutprov, har ingen aning ju om vad som jag kommer att frågas ut på och som jag sagt innan, hårdisken blir full på all info.


Nu har jag bankat in ALLT om Politik i alla former, säkerthet, finans & utrikespolitik.  Allt om FN och olika termer, teorier som vi passerat. Allt om Riksbanken.  Fråga mig vad du vill om den globala befolkningsökningen & hur vi ska lösa dess problem. Sen kan jag allt om Kongo, Bolivia & Niger & NAIRU-kurvan för att inta tala om Terms of trade & take-off teorin. Nu ska jag på 1 1/2 timme innan det är dags sätta mig in i Nordkoreas kärnvapenpolitik.

Ja vad säger man länge leve livet :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0