Walla hjärta heltäckande matta ;D

Va i Malmö igår med Micke. Vi träffade vänner & givetvis missade vi inte Malmö- Milan.
Tyvärr så vann ju inte Malmö, något som jag absolut tyckte de skulle göra.  Förrädare... sitta här och tycka att Malmö FF ska vinna!!!??...öööööööö vad håller jag på med. Smisk på stjärten.
Hur som helst så va stämmningen lövley & Zlatan, vad ska man säga,  man fick gåshud av hyllningarna. Zlatan är Zlatan.


Vi hade i allafall en supertrevlig kväll. Vi bodde i en svit på Elite Hotell. Outstanding!! nu vet jag att jag ska en hetäckande matta i mitt blivande sovrum. En heltäckande matta, och guld och STORA lampor + en egen toalett.


Vi käkade gott och avlutade kvällen med goda drinkar på mello yello på lilla torg


Tack alla för en underbar kväll i er fina stad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0