Dagis :D

Igår var nog en av årets hittills tråkigaste dagar. Vi hade INGENTING att göra + att vi alla va så trötta! På kvällen när vi va ute för att leka fick vi alla sätta på oss långbyxor & kofta för att vindarna var så kalla.  Jag älskar egentligen hösten, tycker det är underbart men hallå, den är inte ens i slutet av Augusti. 

Det enda roliga vi gjorde igår va att besöka Frejas nya dagis. Inskolning på STORA dagiset för de STORA barnen!! Hon satt som ett plåster på mig hela tiden. Den sista halvtimmen lekte hon själv. Hon pärlade och lekte i barnköket.  Nu när jag sitter här är Freja själv på dagis. Lämnade henne själv kl. 10 och ska hämta henne kl. 12.  Det funkade :)


 


Hon har blivit stor, nästa vecka fyller hon 3 :))

Idag hoppas jag att min telefon kommer igårng igen!!! Min 49.- räkning är ett mysterium. När jag pratade med Telenor & förklarade att jag ser inte ens räkringen på "minasidor" på deras hemsida! Den finns inte så hur i hela friden ska jag skunna ebtala något som inte finns!!??? + att sedan den skulle betalas så har jag betalat in säkert 4000! Skulle jag då strunta i 49 kronor. Dom beklagade i allafall för jag hade rätt, fakturan har inte varit synlig :(


Over & out!

Kommentarer
Postat av: lizzi

Heja Freja o heja Telenor!!!!

2011-08-11 @ 19:50:23
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Gizze

Sötnosen då! Klart det funkade på stora dagis :)

Ja shit va kallt d va igår..första gången vi suttit inne på sonens födelsedag på 18år....

Idag har varit varmare, men nu har vi suttit på altanen och druckit vin...nu blev det kallt...och snart tar jag natt- med täcke :)

Ha d gott!

Kramen



_______________________

I have added cool emoticons to this message.

To see them go to http://x.exps.me?cb4b66d2191d159a511f109893978ceb

2011-08-11 @ 22:30:47
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0