Planerar sommaren -2011

HM.... Sweden rock, midsommar, fotbollscup gånger flera över halva sverige, seriefotboll, Säffle igen, killebom, jobb, släkt, vänner och inte en dag ledigt från skolan. Får inte riktigt ihop det.  Självklart så kan jag ta ledigt men då skjuter jag bara fram mina studier + att då måste jag jobba ännu mer för då får jag ju inga pengar alls!!!

Sonisphere går bort, metaltown går bort även om jag kan ta mig dit så finns det ingen tid och den tid jag har över vill jag vara med barnen såklart. Vet inte ens hur jag ska lösa Sweden rock i år, sorg i hjärtat.

Det enda jag vet är att jag tänker inte låta mina studier komma i andra hand! Ibland måste man backa för att ta sig framåt.

Nu blir det skvallertidningar i sängen. Vad vore livet utan denna vara i papper & bildform.


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Jag tänkte jag skulle komma ner och hälsa på "skånetösera" oxå. Förslag på någon rolig helg och passande tidpunkt mottages tacksamt:) Du får gärna leta upp någon någon snygg, rik och singelkille tills jag kommer;)

2011-05-10 @ 08:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0