Nyfiken i en strut...


Tänk att folk ska vara så nyfikna. Fråga mig istället!! Jag lovar jag är INTE farlig!! Jag har aldrig varit farlig. Man kan inte få reda på någonting om man inte frågar.
pilutta dig va pinsamt va momohahahahhahahhaha


Från den ena piluttan till den andra piluttan.... Vad i hela friden gör Anna Book på TV!! Jag mår faktiskt bättre utan henne. Varför tar hon sig rätten att förstöra en hel veckan bra program! Skit åxå!
Nu ska jag sova, jättemycket, jättelänge & jättehårt. ZZZzzzzzZZZzzzz
I morgon blir det RITZ igen. Jag börjar faktiskt vänja mig vid allt mjöl nu.  Tänk att det ska behövas va så mycket mjöl i ett bageri...

GoDnAtT





Kommentarer
Postat av: Gizze

Zzzzzzzzzzzzzov gott...och njut av allt mjöl i morgon:-)

Kramen

2011-04-26 @ 22:34:07
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0