Walla hjärta Sölvesborg

vill bara säga till alla som undrar att jag & Ola har gått skilda vägar. MEN vi ÄR fortfarande bästa vänner & jag kommer INTE flytta någonstans. Här är vårt hem, liv, vänner, Ola, farmor, farfar,Johanna jaja i Gävle men ändå, Jobb,Yrsa, Mia, dagis, skola, fotboll, kompisar och sist men inte minst Lisen..vår älskade Lisen. Trots allt så mår vi bra & allt funkar som det ska. Inget bråk eller någonting. Jag och barnen flyttar till en stor 4:a inne i centrala Sölvesborg & det kommer bli kanonbra! Freja kommer vara skriven hos Ola & vi ska självklart ha varannan vecka med barnen. Ola är en fantastisk pappa på alla sätt och vis till alla barnen. Den 1/12 går mitt flyttlass & tills dess så bor jag kvar med barnen i vårt radhus i Valjeviken.

Pussen å kramen till alla från oss alla



Kommentarer
Postat av: piiken

älskar dig och er!!!

2010-10-05 @ 16:53:19
Postat av: Gizze

En så härlig & underbar människa som du klarar ut allt, det är jag säker på..livet rullar på trots upp & nergångar ...önskar er allt gott i er framtid, både dig Malin (& Ola =)

Här tog det tid att bli vänner men efter alla år så är vi toppenvänner och kan umgås , skönt för barnen



Kram kram

2010-10-05 @ 17:01:11
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Lizzi

Det kommer bli bra detta!! Jag är sååå glad att jag är här och att ni är här o att vi som alltid alltid finns för varandra. Det är en otrolig trygghet att vi har vår egna lilla familj här med barn o djur...haha! Hoppas vi kan ha Idolkväll på Fredag!! det vore så mysigt. Du kan väl höra med Keiren. Puss o Kram

2010-10-05 @ 17:02:36
URL: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0