Trazan Hjärta Lisa me Z

Inatt drömde jag att Tarzan & Lisa Stam väckte mig. Han stod brevid min säng i sina tygkalsipper. Lisa stod bakom Tarzan & förökte gömma sig. När jag vaknat i drömmen så tog dom ett gäng skvallertningar & gick. Jag blev skitarg & ropade efter dom att jag har inte läst alla än. Det är för tidigt att ta dom.
- tarzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
- tarzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
- tarzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
sen va dom borta
jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det här. Tarzan är ju Tarzan & Lisa är en gammal god vän som jag inte träffat på EVIGHETER. När jag tänker efter så passar faktiskt Lisa alldeles utmärkt som vackra Jane ;)
Jag drömmer alltid konstiga drömmar. Hm... fast jag är ju inte riktigt som alla andra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0