Grattis till mig!!!!

I lördags åt jag 1 cm korv. Jag lagar så mycket mat som jag inte kan smaka av & har tröttnat på att låta stackars chefen smaka av maten så nu är jag en avsmakande vegetarian ;) hahahaha.   Jag mår bäst av att äta min veg. kost som jag gjort i flera år nu & kommer att fortsätta med det, men klarar faktiskt av att smaka av maten på jobbet nu som inte är vegetariskt. Känns helt okej.  Eller nej, inte okej....det känns skitbra!!
Fundering 1:
-Om jag bjuder Malin på middag vad ska jag då bjuda på????  
Jag vill icke hava köttusvretus. jag vill bara hava böner å annat tjafs som vanligt :D
Fundering 2:
Korven var liite god



Kommentarer
Postat av: Mia

du är så söt

2010-05-26 @ 06:05:42
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: Gizze

Men va "duktig" du är!!!!

Kan säga att jag Älskar kött, men korv och färdiga köttbullar & biffar & dyl kan ja va utan, vet ej när jag såg en korv senast...hmm .....

2010-05-26 @ 09:29:00
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0