Fredag!

Helt sjukt, Fredag igen!! Jag hinner inte med!!!! Dagarna flyger fram & mycket som jag lovat mig att göra innan idag har jag inte hunnit med = ILLA WALLA!!!!
Sitter & tittar ut. DET blåser så in i. Jättekul att cykla med barnen när cykeln kommer stå still. Men rumpan blir lika fast som en betongvägg!!! ...... 4 toast
Håller tummarna att inte uteserveringen blåser iväg som den gjorde igår. Det låg delar över hela torget. RITZ ena sektion på deras soffa låg bestämde sig för att flytta 100 m bort så om ni ska ut..håll i hatten :D
Avslutar morgonen med underbar musik.
Några låtar till min älskade Sandra!!! Jösses vad jag saknar dig!
Det gör ont så in i!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0