07.57

Vaknar med världens kissigaste Majabajakattskrälle i ansiktet.
-måstekissamåstekissa är jag säker på att hon sa. För när jag gick upp hoppade hon ner för nästan hela trappen, sprang till dörren och skrek MJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOUUU!!! Öppnade dörren och Maja försvann in i
shitvilkenturattjaghanndimman hahahaha.
---------------------------------------------
En bekännelse :((
Förlåt älskade Lisen för att jag glömde fråga om du ville med till dansen.....  Jätteförlåt på riktigt. Du hade säkert inte kunnat ändå men jag frågar ju alltid :((    AJSINGBAJSIN!!!
Jag ringer dig sen.
Annars då alla??? Vad tänker ni göra Idag?? Berätta för en hårt arbetande 3-barnsmor vad ni tänker förgylla er frdag med... 3-barnsmora ska jobba hela helgen :)

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Jag och syrran ska baka bullar:)

2010-05-14 @ 08:26:06
Postat av: Lizzi

Tack kära du för bekännelsen, klart jag velat med!! För o göra det ännu lite värre så var jag faktiskt ledig oxå:o) Det är lugnt, bara funderar på hur vi ska någongång hinna träffas egentligen. Det är alldeles för långt mellan gångerna o när vi väl träffas har vi bara brottåm, nä skärpning vi får starta en klubb!! Ha en underbar Fredag!! Kram

2010-05-14 @ 08:49:15
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: mamma

Idag skall jag köpa en lott. För det stod i mitt horiskop att jag skulle vinna många pengar. Visst är det fantastiskt HI HI HI . Jag sänder ner några miljoner till dig. Kram . Ha en bra dag.

2010-05-14 @ 10:07:09
Postat av: Gizze

Här ska folk sättas i arbete ;)



Just i detta nu körs skräp bort från tomten...



Om en timme eller två kommer två karlar och ska fixa i sonens rum...



Själv ska jag se till att få mig kaffe med kusin, lunchen är klar...den gjorde ja igår...(och borde inte ens äta idag, för jag åt så det stod härliga till igår kväll...med tillhörande drycker så jag var inte hungrig när jag vaknade ens ) )



Borde komma ut på promenad!



Sen blir det bara soffa vad jag vet....



Ha en fin dag på jobbet och härlig kväll med familjen!

Kramelikram

2010-05-14 @ 10:19:23
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: fridasannaingela

här förbereds för hopptävling imorgon o för ovanligheternas skull så är det SANNA som ska tävla ! kram lillasysteryster <3

2010-05-14 @ 11:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0