Säffle

I morgon ska jag köra Alva halvvägs till Säffle. Där, närmare bestämt i Varberg möter hennes far oss. Efter det bär det av till Säffle för Alvisen & jag kör hem igen. Alva ska hälsa på sin biologiska pappa & hennes syskon i några dagar. Hennes storasyster Frida ska göra henne sällskap i flera dagar..på Alvas begäran :))  Alva ska vara där tills på Torsdagkväll. Efter det blir det bilresa tiiidigt på fredagen tillsammans med min mamma & pappa pär som kommer hit för att fira påsk med oss. HURRAAAAAAAA!!!
Jag är säker på att Alva kommer att ha en jättetrevlig vecka. Vi kör kl. 7 i  morgon bitti. Hoppas att det slutar blåsa tills dess för det blåser som attans här nere!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kul att hon kommer upp en sväng :-) Får se om vi träffs nåt :-D

När kommer din mamma förbi och hämtar cykeln?

Kram

2010-03-28 @ 13:27:41
URL: http://cacemillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0