Sommarlov..äntligen!

Smultron - Fragaria vesca
Nu har vi sommarlov i Sölvesborg i allafall... äntligen. Fattar inte alls varför vi skulle gå 1 vecka extra:(
Massa tårar har fällts då det för Keiren blir till att byta skola i aug. Hej då Falkviksgården och hallå Möllebacken.
Jättekonstigt, han börjar klass 4.. vad hände???

När jag började 4:an så var jag världens coolaste Malin. Det var jag, Monika Olsson som va dom riktigt coola brudarna i klassen.  Vi tyckte att vi var så ruggigt coola. Jag kallades blåöga & M för rödöga.  Det blå & röda var ögonskugga, och jösses vad vi sminkade oss. Jag var så blå i ansiktet att man blev rädd. Monika var lite smartare som höll sig till det rosaröda..hahahahahha Tänk om man kunde hitta en bild på det. Eller förrästen NEJ!!!

Nu blir det tvätta sig för i morgon står en hel krog & väntar på mig. Jag ska jobba med Sebastian, Sebastian kommer att vara hos oss hela sommaren & han är superkanon. Han är så bra & vi har haft en himla tur som lyckats hitta honom.  Han klarar tom av mig & Rikard & det är inte det lättase ;)

vi hörs i morgon!





Kommentarer
Postat av: Camilla

haha blåöga..

ja och jag får en 7a och en 4a till hösten.. hua så stora DE BIDDE!

Kram

2010-06-18 @ 22:52:23
URL: http://cacemillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0