PMS!!! (läses INTE av känsliga)

Detta qvinnliga helvete är det värsta som finns. Måtte DJÄVULEN ta denne varelse som fick för sig att vi skulle ha detta med.


*Vi ska le & vara glada hela tiden ( men FAR ÅT)

*Acceptera att saker & ting ju äldre man blir av någon anledning ramlar ner ( NÄR SKA DET RAMLAS UPP??)

*Tjosan hejsan i på loftet och växa växa i magen sen ska det kämpas för att se granner ut igen. All jävla bantning får mig att SPYYYYY!! Aldrig mer en liten räkbebis i min mage!!
-ååå du är så fin ( höres av många 2 veckor efter utploppande!!
- NEJ, jag är FEEEEEEEEEET!!

*Och till det värsta.. PMS!!! FAR ÅT HELVETE vad detta är jobbigt. Ena stunden ler jag & i nästa ber jag alla fara & flyga i mina tankar.. om blickar kunde döda!!! Håret blir fett & trassligt. Kroppen samlar massa vatten. Ser ut som om jag vaknat & blivit överkörd av X2000 från Göteborg till Hässleholm!!! 14 GGR!!!!!!!

* NÄ NUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!! *andas andas andas*

ZOV GOTT!! NU JÄVLAR SKA`RE sovas!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha ja det stämmer så bra! Jädra pms HUU

Hoppas du vaknar och det har gått över!

Kram

2010-01-18 @ 22:24:23
URL: http://cacemillas.blogg.se/
Postat av: Lisa

oohhhhhh inte bara jag :) hoppas du mår bättre :)

2010-01-19 @ 07:02:54
Postat av: Gizze

Tackar för det! Jo natten gav några timmars sömn..men med så mycket stressdrömmar också...konstigt vad man hinner med på nätterna ;D



Jaa du...tänk va "vackra" vi måste va- och vill va- tänk när du blir så gammal som jag..oj oj oj...

Skulle behövas en fantastisk kropps strumpa från knopp till tå...

men visst..skulle ju inte va kul att kliva ur den heller hahahaha-

Men här är vi mycket kroppsfixerade- tror att vi finge uppskattning i andra länder för våra "vackra former" - Så tänk positivt!



Önskar dig en härlig dag...Le för f..n Le!!!



Kram

2010-01-19 @ 07:34:20
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Himmelohelvete

Usch ja jävla pms...lider fruktansvärt mkt av pms jag...väldigt jobbigt faktiskt och varje gång säger jag att jag borde söka hjälp för det, för det finns att få. Men lik förbannat så händer det aldrig nåt....



hoppas du fick sova gott iaf!



KRAMAR

2010-01-19 @ 07:47:27
URL: http://himmelohelvete.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0