Ordning & reda!!

Jag fick mig ett Malin-ryck förut. 17.05 en lugn lördagsafton bestämde jag att NU SKA DET FIXAS I TVÄTTSTUGAN INNAN JAG BLIR GALEN!!!!!!!!
In med Keiren & Freja i bilen sen bar det av mot EKO-hallen för att köpa lagerhylla & massa backar.
Väl hemma insåg jag att hyllan var för hög.... hm.. måste såga av lite av benen....hm.... vad har jag som är vasst & mest lik en såg?? AHA!!
-Grillbestick
sågasågasåga.

Dagen tips från mig till Allers. Grillbestick bör inte användas till att såga av hyllben.
Ringde svärfar som lånade mig en värsting såg.
In med sladden och satan i gatan vad det lät. Vilken jävla oväsen kl. 20.00 en Lördag. MEN JAG SKA!! Benen åkte av med dunder & brak och vipps efter mycket slit, släng, skruveri Och meck...
Ordning & reda! Nu har barnen en egen låda med vantar, mössor & allt som "skräpat" i hallen.
Operation Tvättstuga= DONE!

Kommentarer
Postat av: Gizze

Skönt!!!



Man blir ju så nöjd när det äntligen blir ordnat...



och ja,,,en lördag kväll är väl toppen;)



Njut av kvällen nu!



Gizze

2010-01-02 @ 22:21:30
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: mamma

Va fint du gjorde i tvättstugan. Bra med egen korg till barnen. Kram

2010-01-03 @ 11:30:45
Postat av: Camilla

Hahaha grillbestick, det va kul :-)

gött att få ordning!

2010-01-03 @ 12:28:39
URL: http://cacemillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0