AJajajajajjajajajajja

Ligger i sängen & tycker synd om mig själv. Jag får varje J...A vecka flera självsprickor i fingrarna. Det gör så fruktansvärt ont. Veckan innan jul var den värsta.. massor att göra på jobbet & jag hade 7 st. Jag höll på att döööö av smärta. Får kleta bedövningssalva så jag klarar av att jobba. ( inte gnälla för chefen då kanske han slänger ut mig ;) Funderar på varför jag får det.... hm....
Så som sagt. Nu ligger jag här i sängen & försöker se nöjd ut. Rödspränga ögon, sprickor på fingrarna. Vilken tur att jag har en STOR hög med nya skvallertidningar att plöja mig igenom. Brittan hon kan hon.
Puss & kram till alla jag älskar... de ä ju faktiskt riktigt många :))


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Elisabeth Arden Eight hour cream is the shit. Spring och köp. Den är lite dyr, men du kommer inte bli besviken. Den hjälper på typ......ALLT!!

2010-01-05 @ 23:20:49
Postat av: Gizze

Vet vad Ont det gör...hade så varenda vinter förr...



Enbärssalva- eller Oriflames Tender Care är stor hjälp, och bomullsvantar på natten..ja ja man kan inte va snygg jämt ;)



Kan vara ngt värde som inte riktigt är som det ska, då får man gärna sprickor...;(



Hoppas du får soova gott efter skvallret iaf!

2010-01-05 @ 23:28:16
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: isabelle Stolt

Varmt vatten och olivolja!!;)

2010-01-06 @ 01:22:57
URL: http://isabellestolt.blogg.se/
Postat av: Himmelohelvete

Vilken söt bild på dig!!!



Du jag får med självsprickor så fort det börjar bli kallare ute, går med plåster på var och vartannat finger...



Lider med dig!



KRAM till dig sötaste!

2010-01-06 @ 09:43:08
URL: http://www.himmelohelvete.se/wp
Postat av: emma svensson

Hej Malin, trodde det bara va jag som hade dessa hemska saker :), jag har precis samma problem, skitjobbigt med sprickor, denna vinter har även mina fötter fått känna av dessa eländiga sprickor. Ha det bra. Kram Emma

2010-01-06 @ 10:58:34
Postat av: Linda

Uhhh...här med! Vantar på hela tiden så fort man sticker ut näsan är mitt bästa tips! Kraam

2010-01-06 @ 22:23:03
URL: http://missli.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0