08.17

Istiden fortsätter. 10 minusgrader ute & strålande GRÅTT!! Såg mig själv i spegeln förut & insåg att även jag var grå. Eller inte grå utan lite mer gristrosagrå när man är på gräsen att se genomskinlig ut. Hm.. va snyggt!!
Solarium är inte min grej men funderar skarpt på att ställa mig i en sån där brunDusch. Fast då kanske jag blir gul istället.
Så vad händer då denna lördag. kl. 10 ska jag ner till Lisens affär & ta en kaffe med henne. Sen ska Ola iväg & leka av sig lite. Ikväll blir det mat, GODIS & Robinsonfinal.
Kan även meddela att det mesta av superlimmet i mina självsprickor snart är borta...  Åter igen, BIG NONO!!
Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Syster Åsa

i säffle så har vi -21 grader! kallt som F!!! och i går hade vi nästan pluss grader. ha det så bra i dag:) kram

2010-01-30 @ 09:57:16
Postat av: Linda J

Ja vad hände med vädret? Här har vi -18...huh, inge kul! Hälsa Lisen! Kram

2010-01-30 @ 10:00:36
URL: http://missli.bloggie.se
Postat av: Anonym

Testa att äta mer fisk så skall du se att du får rosor på kinderna. Eller entrecote det är bra för allt::::::))))))

2010-01-30 @ 20:14:36
Postat av: walla

måtte allt levande som vill ner i min mage brinna!!!!

2010-01-30 @ 22:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0