Måste äta..

Nått måste jag äta... kylen skriker efter påfyllning. Funderar på om jag ska gå in & handla i kylen som ligger 2 hus bort.. hm...   Men där finns det nog bara en massa lyxigt kött. ÅÅÅÅ jag vill ha god mat framför mig NU!!
Ola fixar mackor i mackgrillen.  Ser inge gott ut. Ser bara tråkigt ut. Han ska säkert dränka mackan i vanlig tråkig senap åxå. Så det bara smakar tråksenap. :((
-yes, där kom senapen fram. Eller vänta. Han plockar fram oliver ur sin lilla kylgömma. Ola din lilla räka. GE MIG!!!!!

Kommentarer
Postat av: Gizze

Gôtt....äta bör man...



Nu ha ja fått lite lôve...via film...shit han va snygg...hoppas han följer med mig i mina drömmar, för nu är snart natt ;)))



Zzzzzôv gôtt allibody! / Gizze

2010-02-17 @ 22:34:49
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0