Lördag och blå himmel

Började dagen med att piffa till mig & Alva. Alva som hade vaknat på ett strålande humör.
Åkte sen ner till stan för att shoppa lite
Kolla in..... Snön är på väg bort :)  När solen var framme så var det underbart varmt. VÅR!! ( hm..ingen sol på bilden )
Köpte ny fruktkorg inne hos Madde på Liv
I LOVE PLAST!!!
När jag kom hem mötte Freja mig glad & pigg. Glad & pigg pyttefötter med magen i vädret hahaha
Ska börja med middagen nu. Blir fläskfile med jox till barnen & en paj till oss med fetaost å oköttigt jox till oss.
Och nej, ni har säkert märkt att det inte blev något Ullared i helgen heller. Saken är den att Alvas biologiska far med sambo skulle möta oss halvvägs men nu ligger dom i magsjukan och förra helgen var det vädret. Tråkigt för Alva & surt för mig för nu har jag fått avboka 2 st. stugor och det har kostat 500:- i avbokninskostnad. :((
Nu = Middag

Kommentarer
Postat av: Sara

vilken liten fin mage :D

2010-02-27 @ 16:16:55
Postat av: Himmelohelvete

men vilken otur ni har=( hoppas så att ni kommer iväg snart och att lördagskvällen blir bra trots allt=)



kramar

2010-02-27 @ 18:42:58
URL: http://himmelohelvete.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0