JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!

VILKET ÅR!!




Kommentarer
Postat av: Himmelohelvete

Ja finns en hel del bra., dock så blev jag inte överväldigad av Aerosmith inte...Men det är ju fler bandsläpp än så länge=)



Kommer bli en sjukt bra festival as usually iaf=)



KRAAAAAAAAAAM

2010-02-17 @ 08:49:39
URL: http://himmelohelvete.se
Postat av: Elisabet

Ja du hade det varit på den gamla goda tiden när G n´r var fler än Axl hade jag nog varit först på biljettluckan, men utan Slash, Duff och Izzy inget Guns ;-)

Men det fanns ju endel andra bra.

Ska vänta några år för att bli lite mer medelåders först ;-)

2010-02-17 @ 15:32:33
Postat av: mamma

vilka band jag tror att jag kommer. kram

2010-02-17 @ 15:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0