Fick ett mess!

Igår fick jag ett mess av min syster.... Jag har aldrig någonsin varit med om att det varit så mycket snö. Här nere har vi åxå megamycket för att vara Blekinge men det är inte ens i närheten.
kolla in bilden.


Titta på den pyttelilla bilen. Och husen. Det är ju vanliga normalstora hus, dom syns ju knappt.
Totalt vannsinnigt!! OBS!!! Ser ni att det är plogat..... ser ni hur det SKA vara plogat!!! Jag ska ta ett kort sedan här ute på gatan så ska ni få se på kaos utan dess like.

VART I HELA FRIDEN SKA ALLT VATTEN TA VÄGEN NÄR VÅREN KOMMER????????!!!!!!!!!!???????



Kommentarer
Postat av: Gizze

Jaa du denna Snö.....



Äntligen har de fått till det med plogningen...tog några månader för dom att "få till det"



Undrar också vart det ska ta vägen- lär väl bli vattenskador i varenda hus.. - vi kanske kan ta gummibåt till Ica i vår ;)



Hoppas ni får en härlig måndag! Gizze



2010-02-22 @ 07:58:03
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej hopp!

Ja vilken vinter vi fått!!



Koden för supergratis la jag in på kodmallen, över där det står nåt sånt här...

div class navheader sök i bloggen och en massa tecken...Hoppas Alva är bättre!!

Kram på er

2010-02-22 @ 08:51:37
URL: http://cacemillas.blogg.se/
Postat av: Gizze

Ja nåt skumt är det...ska inte önska snö till nästa jul ens...



Här snöar det också- har gjort sen ja kom upp..fast det inte skulle snöa förrän ikväll ;(



Nu får det bli mer kaffe så man kommer i ordning!!!

Gizze

2010-02-22 @ 08:52:52
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0