Bara 2 veckor kvar!!

Nu på morgonen har jag shoppat födelsedagspresent till min mor som fyller år snart. Tyvärr så kommer jag INTE
vara hemma i Säffle då. Men ärligt talat... DET KÄNNS HELT OKEJ :p :p (sorry)FÖR på Mammas födelsedag sätter jag min efter nästan 1 års-väntan på plats & ska göra min arm. Har sparat armarna i alla år för att jag har drömt om att hitta någon som är superduktig på japansk stil Och som sagt, jag hittade honom i Kristianstad & nu har jag sparat & väntat.  Det blir massa färg. En halfsleeve och över hela axeln. Jösses vilken underbar smärta!
Nämen titta...lilla rumpen :D
Önskar er alla en helt underbar Onsdag! Om du känner dig ledsen & nere. Lyssna på den här :
Fatta att man kommer få uppleva dom live igen!!! Vilken jäv.la show!!! SHIT!!


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Mörten då?? Mörten ska fortfarande vara med va?

2010-02-24 @ 15:54:00
Postat av: walla

Jajjemensan Kamilla, en stor orange mört ska va med :))

2010-02-24 @ 18:43:44
Postat av: Pernilla

jag säger bara en sak, smääääääääääääärta

2010-02-24 @ 20:22:31
Postat av: walla

oh yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees kära pernilla!!!!

2010-02-24 @ 20:25:58
URL: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0