Önskelista

Jag fyller hmhmhostahosta 35 den 13 Nov. Alldeles för många har sagt åt mig att lägga upp en önskelista på bloggen så.. HERE IT IS :))




Alla vet ju att jag älskar BETSEY JOHNSON..


+ massa pengar så jag kan köpa en massa kläder :D :D :D :D

ja, allt!!



Läste detta på en blogg jag råkade komma in på:

Varför lägga tusentals riksdaler på en Louis Vuitton-väska, när det finns billigare, snygga väskor hos oss på Gekås Ullared? Vår väskavdelning får ständigt in nyheter och de täcker in alla trender – från lilla kuvertväskan till oversizade bagen.


Svar: FÖR ATT VI VILL :)

Nu äger inte jag en Louis Vuitton men X antal dyrgripar ligger i garderoben och inväntar nästa promenad :P

Godnatt Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0