Vansinnigt mycket bilder!!!!

Så håll i er :))  Nu har jag äntligen fixat över bilderna från min nya mobil. För er som inte hängt med så köpte jag en C902 igen. Kameran på den är outstanding så en sån fick det bli :)) Lyckades komma över en superfin för 700:- nu är jag jättenöjd.
Nu som sagt en massa bilder.. obs! Jag varnande er :)


I Stockholm, en bild till vår hjärtevän Teo
Innan Opeth träffade vi Andy. We love Andy!! Han gav oss skivor :)
haha shocktillstånd??
Klart vi stod längst fram, till slut. Men än man liten så slinker man in överallt :)
Mr Mendez in action så in i
Taskig bild :( En helt sjukt bra konsert. Dom spelade hela Blackwater Park + en låt från alla album, totalt 3 timmar. Detta kommer bli mycket mycket svårslaget!
Efter min Stockholmsresa så kom påsken & då kom mammsen å pappsen å ALVAAAAAA!!
Jag toklagade middagar hela påsken och vi åt & smaskade alla tillsammans. Här är min påsk"tårta"
Inte lätt att få 4 st vuxna att sitta still. Eller jag menar, få Britt att sitta still hahahahaha
SnyggPer!
Under påsken har vi åxå pysslat om Pepsi & Cola. 2 katter som jag & Alva utsåg till Världsmästare i kattprutt!!!!
Som Tack för hjälpen fick vi en jättemysig filt.
-Taack!!!
Vi avslutar mastodontinlägget med Vårbilder från idag :))
Välkommen upp min fina gräslök. :)
Rent & snyggt!!
Lite gympa :)
Freja var JÄTTEglad!!!!
Godnatt &...

Kommentarer
Postat av: Gizze

Oj, så många bilder....ser att du/ni haft d gôrbra;)



Här är då rakt inte krattat, har kvar löven sen i höstas...men krokus och lite annat har kommit...obs: EJ jag som planterat...det kommer ändå, trots att jag bott i huset i 15 år och trott mig ryckt bort allt flera gånger hihi ;)



Ha en nice dag, jag är trött som ....ja vet inte vad och förkyld, tur det är kortvecka!



Kram Gizze

2010-04-06 @ 08:22:22
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0