MÄTT!

Oj vad vi har ätit nu.


Jag lagade en massa mat & dessert å allt & jösses vad mätta vi blev.  9 var vi som åt. Vi + Britt & Noa + mamma & Per. Underbart!

Som vanligt när vi sitter & pratar på 2 helt olika språk så säger vi.
- va?
-va sa du?
-ursäkta?
-VAAA????
hahahahahahhahahaha

Denna gången var dert bland annat disskution om puttekuler. Vi gav inte barnen godis i ägget vi gav nya fina Puttekuler.
sånna här alltså:)

Båda Alva & keiren blev överlyckliga & lekte med dom på en gång. 

Jag har även i påskhelgen blivit med cykel. En säfflecykel har flyttat in till oss från fam Kasten. 50 iskalla mil satt den bak på en S80 men är nu nöjd över väderomställningen. Den va svart & precis en sån cykel jag vill ha. Tack snälla Camilla!!

Nu tar jag natten. Är fortfarande MÄTT Och känner mig såhär:


godnatt

Kommentarer
Postat av: Camilla

:-) Kul att cykeln får känna på lite varmare luft ;-)

Kram

2010-04-04 @ 10:31:25
URL: http://cacemillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0