Köpt biljett :)

Bestämt mig för att INTE jobba under SRF i år. Festivalen krockar med examen detta år & examen för oss betyder mycket catering!! Jag har inte mage att inte jobba då. Inte okej. Kan ju inte sätta min fantastiska chef i skiten.
Så mitt festivals-år blir istället så här.
Onsdag= ingen mallawalla på området :((( Men givetviiiiiis kommer jag till campingen & säger hej ...lugn piiken lugn;)

Torsdag= Mallawalla kommer men dock med 1 stycke son. Har inte mage att inte ta med honom 1 dag + att aerosmith spelar.
Fredag= Fjäskarsatanigatanmedsmörbullarvaniljbullar&hallongrottormedmycketsyltimitten så jag kan sluta så tidigt som möjligt....SEN KOMMER JAAAAAAAAAAAAAAAG!!! Utan barn :)
Efter det är det Festival!!!!!
intro_logo.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0