Idag tog vi en långpromenad. Vi gick längs...

dsc00354 (MMS)

Idag tog vi en långpromenad. Vi gick längs vattnet och njöt av vädret. Helt vansinnigt vad vackert det är här. Tyvärr så glömmer ser inte alla det. Man blir hemmablind. Tänker inte på vad mycket man har framför sig. Jag och lisen ser ex. Sölvesborg med helt andra ögon. Vi njuter dagligen av naturen och staden med alla små kullerstensgator som man knappt klarar av att gå på. Givetvis så tog jag lite bilder som jag brukar. Jag mobilbloggar nu med en ny version av mms. Ska försöka lägga in flera bilder men som sagt, vet inte om det funkar. Om inte så får jag fixa till det i morgon. Freja har förrästen fått feber . . Why? Godnattkramar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0