22.45 piip

Freja är fortfarande dålig. Var hos farbror Dr idag & hon fick order om att hålla sig borta från all dagisverksamhet resten av veckan. Nu skulle jag aldrig lämna henne so hon ser ut ändå!!!! Hon är fortfarande jättevarig i båda ögonen så nu vankas det ögonmedicin i mängder. På lördag så är det nog över *hoppashoppas*
Idag har jag haft en jättebra dag. Mycket bättre än den jag hade igår. *Tack gode gud för  det* Har även lyckats göra en fantastisk granne överlycklig. Nu har hon jättelånga ben & snygg jacka hahahahaha
Godnatt alla!! ses i morgon :)
Freja är fortfarande dålig. Var hos farbror Dr idag & hon fick order om att hålla sig borta från all dagisverksamhet resten av veckan. Nu skulle jag aldrig lämna henne so hon ser ut ändå!!!! Hon är fortfarande jättevarig i båda ögonen så nu vankas det ögonmedicin i mängder. På lördag så är det nog över *hoppashoppas*
Idag har jag haft en jättebra dag. Mycket bättre än den jag hade igår. *Tack gode gud för  det* Har även lyckats göra en fantastisk granne överlycklig. Nu har hon jättelånga ben & snygg jacka hahahahaha
Godnatt alla!! ses i morgon :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tacktacktacktack det stämmer!!!Överlycklig och bra grannar växer inte på träd...:-)))

2010-04-14 @ 06:42:24
Postat av: Gizze

Nu hänger jag med...stackars Freja ;(



Tur att din dag blev bra...har tandvärken gått över alltså!!! Toppen!



Solen skiner och snart mera kaffe...det blir nog en bra onsdag!



Gizze

2010-04-14 @ 07:45:47
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Linda J

Hoppas Frejsan blir frisk i ögat snart! =) Kraam

2010-04-14 @ 10:32:03
URL: http://missli.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0