Fredag... 21.37

Efter en heldag med trevligt chefsällskap och mycket gäster stupade jag i soffan framför Idol. Nu tittar familjen på Kändisdjungeln och allas våras Säffle-maskot Karl-Petter. Jag klarar inte av massa äckliga djur så jag får hoppa det tyvärr. Usch å fy. Jag sitter och hulkar mig hela tiden. BLÄÄ!!
Har ringt Mia men hon svarade inte tyvärr. :(( Blev lite chockad att hon var hemma ( facebook) jag som planerat att åka till Karlshamn i morgon & göra henne sällskap.

Vad ska jag göra nu då?... Tradera!!! Yes!! shoppa loss på tradera:)



I morgon ska jag på garage sale. Kul! Det hade jag när jag flyttade ner hit. Jag sålde ALLT man kan tänka sig och jag tjänade massa pengar på sånt som jag förmodligen hade slängt.

Kommentarer
Postat av: Lizzi

Ååå jag vil oxå... får man förlja med tro?? Jag är uppe tidigt så bara ring:o)

2009-09-11 @ 23:41:35
URL: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0