Tack älskade Lisen!!

Kolla vad jag fick förut. Och hon har så rätt. Vad spelar det för roll om huset ligger i Ysane ( segmon ;)
Jag lever mitt liv med en man som jag älskar så in i hmhm mycket. Det spelar ingen roll vart huset ligger. Det ligger 5 km utanför stan. Tar 5 minuter att köra och får jag köra några extra turer i veckan när barnen blir större SO WHAT!! Jag fullkomligt älskar huset och har gjort det från första stund. Keiren sa till oss när vi körde dit igår på visningen. Vadå, ligger det så nära. Vi har ju redan flyttat 50 mil från mormor & morfar så det här är väl ingenting :)))) 
Men som sagt, Ola måste tycka om det lika mycket som jag så jag håller tummarna att han åxå vill!!!!!
inga bud lagda än :(


'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Postat av: Lizzi

Tack för morgonstunden idag hjärtat!! Kan inte minnas när vi satt själva o pratade öppet om precis hur man känner o så:o) Kvalitetstid!! Jag har funderat o visst är det såhär att hittar man det perfekta huset för ens familj, till ytan o uteseendet så får det väl ligga i Ysane då! Står man utanför detta huset o ser sig omkring så kunde vi lika gärna stått på en gata i falkvik. Avsåndet är ju ingen big deal...man tar ju bilen överallt ändå:o)

2009-10-01 @ 20:23:28
URL: http://lizzibitch.blogg.se/

Jag är så glad som har dig Lisen!!  Fram för mer kvalitetstid!!!





Kommentarer
Postat av: en okänd men köper mat av dig ofta

Jag bor också utanför stan. Ser inga problem med det alls. Mina barn trivs jättebra. Och 5 km.!!?? Det låter på alla som om ni ska köpa hus i Malmö och pendla till Sölvesborg varje dag. Livskvalitet säger jag. Kör till! Vad väntar ni på!

2009-10-01 @ 21:37:56
Postat av: En annan Malin

Ärligt talat så blev jag full i skratt när jag läste dina vänners kommentarer då och jag trodde de skämtade, hur kan man hänga upp sej på futtiga ynka FEM KILOMETER! Saker som "bo i bilen" och liknande, det är löjligt!!



Jag bor på landet, två mil till närmsta stad, två mil till mitt jobb, två mil till barnens skola och ingen av oss lever i en bil på något sätt och vis! Barnen har vänner precis bredvid och skulle vi behöva åka in till staden så tar det en kvart!



Det viktigaste av allt, vi älskar vårt hus och läget som det är.



Klart ni ska köpa huset om ni älskar det så mycket!!

2009-10-02 @ 13:08:43
Postat av: walla

TACK SNÄLLA FÖR ERA INLÄGG!!!!

2009-10-02 @ 16:12:18
Postat av: Lizzi

PÖSS & KRAM

Måste tillägga att det har ju inte handlat så mycke om dessa 5 kilometer egentligen, eftersom ni nu bor i Valjeviken o det är lika långt dit om man jämför.Det var ju Walla som klarat passera Ysane flertalet gånger o inte ens sett det...haha! Trodde det låg någon helt annan stans;o) Saken är ju att Ysane inte är så attraktivt att bo i ...säger Sölvesborgarna iallafall men vi härliga värmländskor har ju inte en jävla aning...vi är ju bara lyckliga o underbara:o)

2009-10-02 @ 20:27:52
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: walla

hahahahahahaha.. EXAKT!!!!

2009-10-02 @ 21:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0