sanningen svider....

Bara att inse fakta..


Godnatt Swärje..

Kommentarer
Postat av: mamma

Precis så där känner jag mig nu. Tur att det är fredag så att jag kan kurera och sanera mig hela helgen.kraaaam

2009-10-16 @ 07:31:53
Postat av: fridasannaingela

hallåj!

nu ska ja försöka blogga igen, kan väl sprida lillstugebloggen om du har lite kompisar i värmland-dalsland som är lite hästintresserade o så kan de sprida den vidare . . . som ringar på vattnet vet du, det är DYRT med reklam !

2009-10-16 @ 17:51:50
Postat av: fridasannaingela

hej, försöker dra igång lillstugebloggen igen,

har du hästintresserade vänner i värmland-dalsland kan du väl föra bloggen vidare ? ringar på vattnet vet du, satans dyrt att annonsera !

2009-10-16 @ 17:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0