Hej alla...

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej


Äntligen lite egentid framför datorn :)

GAAAAAAAAA vad jag gick loss i Alvas garderob förut. Hittade allt vi letat efter.... tänk att kläderna som varit borta låg där de skulle. Helt fantastiskt!  packat ner i massa olika kartonger så vi kan plocka fram allt när Frejisen kan ha det.  Freja har ett lyckligt klädliv framför sig. Himmel va mycket snyggt= bra uppfostrad mor ;)

Förövrigt så har det varot en mörk regnig dag i Blekinge. Precis så här som det varit idag är vintern här nere. Lite för varmt bara + 11. Men annars; mörkt, grått & regn.  Här nere behöver ( finns inte ) man inga snöplogar, inga insnöade vägar , inga vinterkläder. Här i Söder´n räcker det att köpa regnställ & paraplyer.  Minns i vintras när Ola skrek..gaaaaaaaaa shit de är ju helt vitt ute = stackars söderkille vet inte hur det ska se ut..haha



Nu ska jag sova men innan det så måste jag bara berätta:

En försäljare ringde och erbjöd sig att bjuda mig på en laptop på avbetalning förut!!!!???? Bjuda mig på en avbetalning!!! hahahaha de var nog det roligaste jag hört på länge..

Gonatt Svärje!

Kommentarer
Postat av: Linda J

Det var inte illa! Bäst att slå till när man kan få på avbetalning, hahaha!!

2009-10-27 @ 06:27:08
URL: http://missli.bloggie.se
Postat av: En God Man

Vi som vet hur det är ser fram emot snöblandatregn, ishalka på blöta vägar, blåst & +2 grader de e vinter de

2009-10-27 @ 08:49:57
Postat av: En God Man

Har inte ni dataförbud efter 21.00?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

2009-10-27 @ 08:54:26
Postat av: walla

hahahahahahahhahahahhahahahahhaha.... Gör litte köckling mä räjj.

2009-10-27 @ 09:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0